دانلود نرم افزار ،نرم افزار كامپيوتر موبايل موزيك ،تلفن همراه اينترنت و شبكه ،آنتي ويروس ،ريتم و استايل ،كسب درآمد ،مقالات آموزشي
تبديل صداي زن و مرد به يكديگر دستگاه كوچك كننده بيني كاملا تضميني

پزشكي و سلامتسویا برای ریه ها نیز مفید است:پژوهشگران با بررسی نتایج یك تحقیق جدید تاكید كردند: مصرف مواد غذایی حاوی سویا خطر ابتلا به بیماری مزمن انسداد ریوی را كاهش می‌دهد.
به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، پژوهشگران استرالیایی در یك مطالعه جدید دریافته‌اند: افرادی كه محصولات غذایی حاوی سویا مصرف می‌كنند، عملكرد ریوی بهتری دارند و خطر بروز بیماری مزمن انسداد ریوی در آنها بسیار كمتر است.

دكتر فومی هیرایاما و اندری لی از دانشگاه فناوری كیورتین در استرالیا به همراه یك تیم پژوهشی از پزشكان متخصص امراض ریوی این تحقیق را انجام داده‌اند. آنها از 300 بیمار مبتلا به بیماری مزمن انسداد ریوی در شش بیمارستان ژاپنی و 340 نفر در گروه كنترل و در رده سنی مشابه از همان نواحی نظرسنجی كردند. پژوهشگران درباره مقدار مصرف سویا در این افراد اطلاعاتی به دست آوردند. دكتر هیرایاما در بیانیه‌ای اعلام كرد: مصرف سویا باعث بهبود عملكرد ریه‌ها می‌شود. ژوهشگران درباره مقدار مصرف سویا در این افراد اطلاعاتی به دست آوردند. دكتر هیرایاما در بیانیه‌ای اعلام كرد: مصرف سویا باعث بهبود عملكرد ریه‌ها می‌شود. خواص سويا
وی تصریح كرد: سویا حاوی فلاوونوئیدهایی است كه به عنوان یك ماده ضد التهابی در ریه عمل می‌كند و می‌تواند در افراد سیگاری از ریه‌ها در برابر تاثیرات سرطان زایی تنباكو محافظت كند.
با این حال پژوهشگران تاكید كردند باید تحقیقات بیشتری در این زمینه صورت گیرد تا مكانیسم بیولوژیك این تاثیر شناسایی شود.
گفتنی است، سویا یكی از تركیبات موجود در بسیاری از مواد غذایی ژاپنی ها است و تا كنون فواید بسیاری از مصرف این ماده خوراكی شناخته شده است.

شارژ همراه موبايل با يك باطري قلمي
نظر خواه
ارسال نظر
یادآوری
 
نظر:

لطفا فقط نظرات مربوط به مطالب را بنويسيد.